Kısa Bir Merhaba

Posted by Birileri Beni Sustursun | Posted in | Posted on 14:47

Öncelikle hepinize merhaba. Aslında ilk girişleri yapamayan, yazamayan bir insanım, hatta şu an kime merhaba diyorum onu bile bilmiyorum. Olaya şöyle girelim, neden bir blog sahibi olmaya karar verdim ? Şöyle ki, her gün olmasa da, aklıma takılan bir şeyler olduğunda, canım yazmak istediğinde, bir şeylere tepki olarak çıkıp sağa sola küfredip kavga çıkaramayacağım zamanlarda yazmak benim için en iyi ilaçtır. Yazıyordum hatta, ta ki yazdığım defteri/ajandayı/günlüğü (hangisini seçerseniz artık) kaybedene kadar. E tabi insanın oraya yazması bir dert iken bir de başka bir yere yedek alacak hali yok değil mi ? (Cvp: Evet,yok olacak). Ben de öyle yaptım zaten, bilgisayara falan geçirmedim hiç kağıda yazdıklarımı, ve gün geldi çattı, not aldığım, yazdığım defteri/ajandayı/günlüğü(az önce olduğu gibi buradaki "defter-ajanda-günlük" seçimi yine size ait) kaybettim. Bütün yazdıklarım da onunla birlikte kayboldu tabi. Arkasından 1 ay falan bir arama süreci oldu ama bulunamadı. Ben aslında kağıda, deftere yazmayı seven tiplerden(d)im ama bu olaydan sonra artık dijital ortama geçme vaktinin geldiğini anlamış bulundum, hatta birazdan bu yazıyla birlikte tamamen dijital ortama geçmiş olacağım.

Günlük/Haftalık yazılarıma başlamadan önce şunları belirtmekte fayda var; bu blogda nelere yer vereceğim ?

a) Film ve dizi eleştirileri, önerileri
b) Kitap eleştirileri, önerileri, kitaplardan alıntılar
c) Güncel Haber/ Politika/Teknoloji/Kültür-Sanat vb.
d) Spor (Genelde futbol veya basketbol)
e) Biyografiler (şarkıcı, filozof, yazar, aktör, aktris, ve aklınıza gelebilecek daha nice tür insan)
f) Günün/Haftanın videosu-şarkısı
g) İnternet sitesi tanıtımları
ve aklıma şu an gelmemiş olabilecek daha nice şey. (Tabii yukarıda saydığım bütün maddeleri kendi anlatımımla, bazen eleştirerek bazen ise överek yazacağım, ama tabi ki objektif olarak, eğer bir izleyicim, bir takip edenim olur ise objektif davranmadığım herhangi bir zaman lütfen beni uyarsın)

Peki bu blogda nelere yer vermeyeceğim ?

Bu sorunun pek az cevabı var aslında, bu cevaplardan bir tanesi aşk. Evet bu blogda aşk hakkında bir şey olmayacak, belki 1-2 tane olabilir ama günümüz gençliğinin konuştuğu kadar fazla yer almayacak. İkinci bir yer almayacak şey ise magazin. Kim kiminle nerede ne yapmış, kim kiminle sevişmiş, kim kiminle sevişmemiş bunların hiç biri burada olmayacak.

Sanırım bir merhaba yazısı olarak baya uzun bir yazı oldu, bir de birden kesmiş gibi oldum ama olsun, alışmalısınız buna, kalın sağlıcakla.

Comments (1)

merhaba :)))

Yorum Gönder