Doğan görünümlü Şahin, Şahin görünümlü Doğan, vs vs vs.

Posted by Birileri Beni Sustursun | Posted in | Posted on 09:28

Bilmiyorum hiç fark ettiniz mi ama hava atış şekillerinden biri şudur : Doğan, Şahin, Şahin görünümlü Doğan, Doğan görünümlü Şahin ve benzeri arabalar ile hava atan (aslında atmaya çalışan diyelim) tipler mevcut. Merak ettiğim şudur, bu insanlar deli mi !? Bir Doğan ile, bir Şahin ile hava atabileceğini düşünebilecek kadar güzel mi bunların kafaları !? Hmm, en sevdiklerimden biri de son ses müzik, arabanın içi erkek dolu, ellerini sigara ile camdan dışarı sarkıtmış, arabada ya elektro müzik ya da çiftetelli havası mevcut, bu görüntüyü düşünebiliyor musunuz, gözünüzde canlandırabiliyor musunuz !? Eğer gözünüzde canlandırabiliyor iseniz, beni anlıyorsunuz demektir. Yani, düşünüyorum da, hangi kız böyle bir arabaya ve arabanın içindekilere bakıp, "Aman tanrım, şu erkeğe bakın, ne kadar da seksi" diyordur !?

Diğer merak ettiğim şey ise bu tiplere paranın nereden geldiği. Yani adamlar sabah 10dan gece 2-3'e kadar arabayla devamlı sokaklardalar. Su ile çalışmıyor araba da nasıl olsa, bu benzini alacak parayı nereden buluyorlar ? Bir defa geçtiği, iki defa geçtiği, hadi hatta üç defa geçtiği bir yerden dördüncü defa nasıl tekrar, hiç yüzleri kızarmadan geçebiliyorlar ? Yani ben mesela eve gelirken evin önündeki marketten bir gofret aldığımda ve 1-2 saat sonra canım bir çikolata-gofret istediğinde bile o markete gidemiyorum, utancımdan 500 metre ötedeki markete gidip geliyorum, aslında utanacak bir şey de yok tabi, durup da bakkal amcamızın(!) "lan oğlum bu kaç oldu, ne biçim insansın, insan bir günde 4 liralık gofret yer mi lan !" diyecek hali yok herhalde.

Bir de az önce dediğim gibi sabah 10dan gece 2-3'e kadar aynı mahallelerde gezeceğine o yaktığı benzinle bir başka şehre gitmeyi falan hiç düşünmemişler midir acaba ? Yani onların yaktıkları benzinle Edirne-Hakkari seferi yapabilirsiniz. Sahi söylüyorum.

Bir de bu arabalara modifiye yapan kişiler var.

Bir de, şaka şaka başka bir şey yok, söyleyecek sözüm kalmadı.









Comments (0)

Yorum Gönder