Hocam.com - Bazıları Sosyal Sever(imiş)

Posted by Birileri Beni Sustursun | Posted in | Posted on 16:24



Fotoğrafını gördüğünüz forumdaki başlıkların kaçı aşk ile, ilişkiler ile, cinsellik ile, futbol ile ilgili ? Kaçı forum oyunu ? Peki kaç tane yararlı başlık var ? Bu gördüğünüz site Hocam.com sitesidir. Günün her saati hemen hemen aynı tarz başlıklar, boş başlıklar, saçma başlıklar... Sitenin sloganı da şu ; Bazıları Sosyal Sever. Burada bahsettiği sosyallik nedir anlamış değilim. Fotoğrafta gördüğümüz şey kesinlikle değildir onu biliyoruz ama slogandaki sosyallik vaat etme sebebi nedir onu bilemiyorum. Tabi günümüzde sosyallik aha tam da burada bahsedilen sosyallik olmuştur, o ayrıdır. Neyse işte hani Facebook'ta falan arkadaşlarınız "Üye olun, iyi bişi bu site" diye yazdığında falan kanmayın, ha eğer " Ben zaten boş site arıyorum oğlum, çok içtim ama bütün kızlar bana hala çirkin geliyooooo, ama kendi tipime hiç bakmıyorum yhaaa başlığına yazmak istiyorum " falan diyorsanız hemen koşun üye olun.

Not : Üyelik başvurusu yaparken zeka testi de yapılıyor ama son bir kaç ay içinde alınan üyelere bakarak kendimce şöyle bir sonuç çıkardım, zeka testinin amacı en salakları tespit edip onları sıralamada öne atmak, eminim.

Not : Sitede akıllı insan yok demiyorum, var, ama şöyle var :

Aptal veya mal veya boş veya hayatında hiç kitap okumamış insan sayısı : %80
Azıcık mantıklı, azıcık aklı olan, biraz da beynini kullanabilen insan sayısı : %20

Not : Ayrıca bu sitenin, sadece üniversitelileri kabul ettiğini ve bu üniversiteli kişilerin genelde böyle başlıklar açıyor olmasında (yani üniversite öğrencilerinde) bir sorun olduğunu düşünmekteyim.

Comments (0)

Yorum Gönder